27 oktober 2014

MINA FAVORITBLOGGAR

1. Carolina - Carros blogg är min absoluta favorit. Inte bara för att hon är en av mina bästa kompisar utan också för att hennes blogg är så otroligt bra! Hon bloggar om allt från mode till matlagning. Hon har så snygga outfits och hennes bilder är så fina. Haha, Carro ta till dig nu!

2. Kenza - Kenzas blogg har jag följt riktigt länge nu, och den har alltid varit en av mina favoritbloggar. Kenzas outfits är också så sjukt fina. Hon bloggar för det mesta om mode.

3. Angelica - Finns inget annat än att säga HENNES BILDER, woah! Angelica bloggar också för det mesta om mode.

4. Gabriella - Bella skriver på ett så roligt sätt, hennes blogg kan vara både humoristisk och seriös. Hon skriver helt enkelt om sin vardag, och även hennes bilder gillar jag!

5. Emilia - Emilia är en tjej från Sverige, och hennes blogg blir bara större och större. Jag hittade den här bloggen genom en facebook grupp. Hon bloggar också om mode.

Andra bloggar jag gillar (utan någon speciell ordning) : Elin, Hannah, Jannike, Michelle, Sandra, Minna, Keela, Kissie, Jenna, Sofia, Sandra&Marie, Pernilla

Hade ingen aning vad jag skulle lägga för bild så lag favoritbloggaren Carolinas header, är den inte fin? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar