29 september 2014

MYCOPLASMA? ASTMA?

Hejsan! Idag var jag äntligen till läkaren. De prövade om jag hade mycoplasma, astma eller någon allergi. Tar ju en stund tills vi får resultaten... Åtminstone så gav de mej medecin för luftvägsinfektion, om jag inte minns fel, och astma. Nu hoppas jag att den här förkylningen reder upp sej, börjar bli riktigt trött på den här skiten nu.

Resten av dagen var helt chill. På elevhandledning så började vi prata om vad det finns för linjer vid optima, och jag kan säga er att detta skrämmer mej. Jag ska bestämma nästa period, vart jag ska till skolan efter nian. Jag har funderat starkt att fara till merkonom, men jag vet inte. Jag har i alla fall bestämt mig för att inte fara till ett gymnasium.





2 kommentarer:

  1. Min sambo håller också att testa för astma nu och har gjort det i några veckor. Han har länge haft en sån förskräcklig hosta och pipiga ljud när han andats, dock tyckte läkaren inte att det tydde på astma fastän det lät så. Men vi får se nu vad de säger när han ska på återbesök till läkaren. Hoppas det reder upp sig med dina bekymmer! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, så mycket! Jag hoppas också att det reder ut sig för din sambo! :)

      Radera