23 september 2014

FINREXIN + FILM


Hejsan! Hur är det med er? Jag är väldigt förkyld. Jag hostar riktigt mycket och jag blir så galen på det. I skolan far jag och dricker vatten på timmarna för att lugna ner hostan. Minst en gång i timmen får jag hostattacker som kan vara flera minuter långa. Ja-a, jag kan säga så mycket om min hosta, och nu har jag även fått små huvudvärks stunder. Det går väääldigt ont i någon sekund och sen är det borta. Jag orkar inte med det här nå mer, har haft den här förkylningen i tre veckor nu och jag är på min fjärde vecka nu. Jag tror nog den här förkylningen är den värsta jag har haft på länge... Det är sådär med mig jag blir aldrig helt frisk, utan det ligger i lite hela tiden. Sen efter kanske en månad blir jag förkyld igen och så håller det på. Jag ska fara till hälsovårdaren och prata med henne, så ska vi se om jag ska fara till en läkare, för sådär ska det inte vara.

Just nu sitter jag och tittar på film och dricker finrexin. Jag ser på "The Giver". Ååh, vad den är bra! Nu ska jag fortsätta att se på den, så hörs vi imorgon! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar