5 april 2014

05.04.2014

Hejsan! Den här bloggningen den har ju lämnat lite, woopsie! Men, jag ska försöka bättra mig.

Efter senaste gången jag har bloggat, har det knappt hänt något i mitt tråkiga liv. På fredan i skolan for vi på länk, jag och Bella (klicka på namnet för att komma till hennes blogg) orkade springa hela rundan, och sprang även en längre sträcka (man kunde ta en kortare). Ojoj så duktiga vi var!

Idag har jag varit vid Pörkenäs hela dagen. Ända från 9.15-19.00, fast det var faktiskt inte så jäätte tråkigt som jag hade trott, det hela gjorde det mycket roligare med roliga kompisar. Jag var så jätte trött när jag kom hem så jag orkade inte fara ut.





 jaa, hur ska man förklara den här bilden? Alla håller på med något eget, haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar